Dag 24, min favoritsemester.

jag måste nog välja den senaste semestern då jag var i Hurghada, Egypten i 2 veckor. För kanske 3-4 veckor sedan. jag bodde en vecka hos mina "extra" föräldrar Malin och Ramy och sedan flyttade jag in i Casa Kennheden i en vecka. Delad vårdnad kallades det :)

Jag antar att jag valt denna semestern för att jag dels hade saknat Egypten galet mycket sen sist jag var där och dels för att jag saknat alla mina fantastiska vänner där nere men också för att jag verkligen kände mig välkommen av alla när jag kom ner och fick höra varje dag av någon ny person Åh men gud va kul att se dig, välkommen tillbaka :)

Sedan är det ju något speciellt med Egypten, jag skulle kunna åka dit nu på direkten och stanna LÄÄÄÄÄNGE! känner mig hemma där. Har varit på massa semestrar som är bra på sitt sätt, Usa är alltid Usa. Men som sagt Egypten har en speciell plats i mitt hjärta och så kommer det vara för alltid, Inshallah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0