Dag 19, min favorit film.

Jag är ingen film människa. Tycker det kan vara kul ibland. Och gillar det mesta utom skräck och sience fiction. Skräck klarar jag inte av, ser jag av misstag något som är för läskigt kan jag inte sova på flera dagar! Och overkligheter är inget för mig, så t.ex. Harry Potter & Fantastic 4 går bort direkt. Med ett undantag, Twilight filmerna, som enligt mig är det bästa som någonsin gjorts.

Har några stycken favorit filmer: Dirty dancing, The Notebook, Sunes Sommar, Twilight. Dessa filmer kan jag se om och om igen. Vet inte vad det är som gör att det är just dessa filmer. Den filmen av dessa jag har sett flest gånger är nog Sunes sommar, roligare film finns inte. Och som jag tidigare nämnde så tycker jag att Twilight är de i särklass bästa filmerna som gjorts, någonsin! Allt från handlingen till skådespelarna är riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0