Dag 18, min favoritfödelsedag.

Det är helt klart den som var förra året, när jag fyllde 21. Jag befann mig i Hurghada, Egypten och Nathalie och Emily kom ner 2 dagar tidigare för att överraska mig. Jag har aldrig blivit så glad över att se någon som jag blev då. Jag bad lite drygt 120 gäster att vänta för att jag var tvungen att hälsa på mina galna kompisar som jag hade kommit och överraskat mig :  )

Men nog om det och åter till min födelsedag. Den spenderades med de allra bästa med middag på mitt dåvarande favvoställe ShADE (som nu har gåtts om av Cafe del Mar, den i särklass bästa restaurangen i Egypten) Middagen åt jag med kollegorna och vänner sedan flyttades vi in till puffarna (fatboys) där vi startade festen kan man väl säg. Hit kom massor av folk, vi käkade tårta och drack alldeles för mycket. Vad jag kan minnas så var det en lördag och det var liveband. Vi gick sedan vidare, efter lite spanande från min och Nathalies sida som resulterade i att jag trillade och slog i mitt knä. (klantigt som fan men kan berätta en annan dag hur det gick till), till Hedkandi och drack ännu lite mer innan det var dags att gå hem. När jag väl kom hem trodde jag att jag hade kommit in i fel lägenhet då min säng var bäddad i de mest underbara ljusrosa lakanen med täcke och grejer (i Egypten har man kamelfiltar) Då hoppade min dåvarande sambo fram och skrek GRATTIS! Killarna i teamet hade köpt täcke och lakan, kunde inte fått något bättre. En annan sak förutom att mina BÄSTA vänner kom på besök var att jag fick mig en alldeles egen fatboy! :)

TACK alla som var inblandade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0