Dag 14, jag om 10 år.


Mina framtidsdrömmar är (i alla fall just nu) att öppna ett hostel/vandrarhem/hotell (litet) någonstans ute i världen. Så jag hoppas på det. Om det blir lugnt i Egypten är det drömplatsen annars har jag funderat lite på Costa Rica också. Det ska vara ett litet ställe, (hotellet alltså) bara några få rum och alla ska ha olika inredning. Jag tänker mig olika teman i alla rum, kanske länder. VI har även spekulerat i hur detta skulle kunna se ut. Egypten fick en taxi på väggen och en väckarklocka som lät som ett böneutrop. Det var nog så långt vi hann innan allt spårade ut med uppspikade personer på väggarna.
   Jag har väl även förhoppningsvis hittat mannen i mitt liv, eller i alla fall någon att dela dessa galna idéer med. Men barn har jag svårt att se mig med.

Något ajg hat kommit fram till nu under mina 5 månader i Sverige är att jag inte kommer återvända hit mer än på besök på ett bra tag. Fy vad jag vantrivs här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0