11. Tre sanningar om mig (som blev två)

1. Jag är extremt bölig. Kan gråta för minsta grej i teve program eller filmer. Och det behöver inte ens vara något då man "ska" gråta. Har även väldigt svårt för extreme homemakeover osv, när familjen får komma tillbaka till sina hus så börjar tårarna strömma ner för kinderna.

2. Jag är barnsligt rädd för alla smådjur. Spindlar, maskar, skalbaggar, sniglar osv. Allt är jätteäckligt och ser jag en spindel skriker jag högt tills någon kommer och räddar mig. Måste ge en eloge till min Pappa som fortfarna orkar med mig när jag skriker så fort jag går ner i källaren och ser en minimal spindel, varje gång kommer han springade Vad är det?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0