dag 9, min förebild

Det finns en enda människa som satt riktigt djupa spår i mitt hjärta!

Han är omnämd i flera inlägg i bloggen förut. Ni som känner mig har nog redan räknat ut vem det är jag syftar på.


Han jag pratar om är Bengt Eliasson, Morfar. Han har alltid varit den personen jag brytt mig mest om, som jag älskat mest, kunnat göra vad som hellst för. och jag var alltid samma för honom. Det var morfar och jag i vått och torrt. Jag minns ingenting från min barndom där morfar inte är inblandad. 

Om jag och morfar stått vid en klippkant och någon av oss hade varit tvungen att hoppa, hade jag kastat mig ut för stupet för att rädda hans liv!

Morfar, vi ses i Nangijala!  Jag Älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0