dag 6, bästa festminnet

Oj, detta var nog det lättaste av alla ämnen att skriva om.

Ni som har varit med på dessa fester tror jag håller med om att de ver de BÄSTA festerna någonsin. 

Så ett ganska självklart val,

BÅSTAD. Alla galna (!) fester på Hallandsvägen 13. Det var 80 talsfest, födelsedagsfester, grillkvällar, after school på Bowlingen, Pepes Bodega, studentfester listan här kan jag skriva på hela dagen.

 Här förgylldes kvällarna med Mintu + Oboy, Malibu + ColaAsti Cinzano och en massa massa mer! Kommer aldrig glömma dessa galna kvällar, som kanske blev för många :P Onsdag, fredag och lördag i princip VARJE vecka. 

Och detta har jag GR09, SM, Pepes Bodega, Valrossklubben att tacka för! Njut av bilderna och dröm er tillbaka, det gör jag!











Årets bästa bild, det flygande chipset...


Valrossklubben, En skålbild sökes !! jag hittar ingen.. Kan någon skicka en till min wall på facebook?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0