dag 2, jag skäms över



Jag försöker iallafall lever efter mottot skäms aldrig för något du gör eller har gjort. Och framförallt inte för något som någon annan gör eller har gjort.

Men det funkar inte riktigt i alla lägen. Det jag skäms mest över och som får mig att vilja sjunka under marken flest gånger är min kära Pappa. Han kan komma på att göra de mest sjuka grejer, och i 90% av fallen är jag lika sjuk och hjälper honom) men i resterande 10% så skäms jag ALLTID över det han gör. Han kan ställa sig i mataffären och dansa om han hör en bra låt osv.

Men även om jag ganska ofta får skämmas över honom så är han den i särklass roligaste människan jag har träffat. Skrattar alltid med och åt honom och vi har alltid roligt tillsammans, även om jag ibland måste skämmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0