dag 1, mina planer


Ja, jag vet egentligen inte riktigt varför jag satte upp denna punkten på listan då jag inte har några speciella planer. Jag avslutade mitt äventyr i Egypten lite tidigare än beräknat så fram tills i april skulle jag inte ha ngt att göra. Det har jag löst med lite timvikarie jobb här och där och även att sommarjobbet börjar tidigare. De långsiktigare planerna, där finns de några stycken att välja mellan,

1. Aupair i USA under ett år. Om detta infaller eller ej vet jag inte. Ska börja kolla på det nu och se vad som händer.

2. Studera, vad eller var vet jag inte. Men har väl insett att jag måste plugga mer om jag vill få ett normalt jobb

3. Åka tillbaka till Egypten i september och jobba som reseledare en säsong till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0