brist på respekt.


Nyss hemkommen, efter en respektlös eftermiddag från ngn jag trodde var min vän. Eller iaf ngn som inte skulle behandla mig som hon gjort. Jag försöker alltid i alla lägen visa alla människor respekt, det är omöjligt i vissa lägen, och förväntar mig då att andra ska behandla mig med respekt. Om jag öppnar mig och berättar ngt väldigt personligt och sedan i samband med detta berättar att det skett lite förändringar i mitt arbete, för en tid framöver, och får en snäsig kommentar om att jag är klen, inte klarar av arbete i svar. Jag kan inte ta sådan skit, jag kan inte det. Från och med nu har det skett en STOR förändring i mitt liv, blir inte jag behandlad med respekt finns det ingen chans i helvetet att jag kommer visa den personen respekt någonsin igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fundera lite pa vad RESPEKT betyder, Julia. Du blandar ihop allt. Som valnligt!

2011-01-15 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0