förberedlserna är i full gång ...

Det är mycket som ska göras innan man åker iväg ett helt år, ska se om jag kan hitta hela min check lista och lägga upp den här till er. Om inte så ska jag göra en ny på de grejer jag kommer ihåg. Nu är det mindre än 3 veckor tills det att jag lämnar Sverige bakom mig för ett år i Usa. Jag känner mer och mer att jag tagit rätt beslut men det är fortfarnade endel tvivel. 

Jag har lite att stå i, listan kommer här :)

- Presenter till familjen
- Kolla om jag behöver ngn form av lapp om mina mediciner
- Hämta ut p-piller för ett år
- Klippa mig och göra slingor, tid den 1 september
- Beställa tid hos tandläkaren
- Skriva packlista
- Börja packa
- Växla pengar (cirka 2000 SEK)
- Skriva ut flygbiljetter
- Betala internationellt körkort
- Hämta ut mitt pass med visumet :)
- Skicka paket till Egypten
- Kolla så mamma och pappa har fullmakt på banken
- Köpa regnställ
- Köpa en ny kalender
- Tvätta allt som ska packas ner
- Fixa en kabinväska


och inte nog med detta, upptill så ska jag jobba. mestadels har jag det sk mördarpasset som är antingen mellan 09-18, 10-19 eller 11-20 hela nästa vecka!!!

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0