EGYPTEN!

Förlåt för fålig uppdatering, intenet på hotellet funkar sådär :( så jag har helt enkelt inte orkat skriva något här.

Men nog om det, jag är framme i Egypten. Dock på fel sida av Röda havet om du frågar mig, nu befinner jag mig i Sharm el Sheik och det är här jag ska vara i 5 dgr till innan jag åker tillbaka till mitt ÄLSKADE Hurghada och har kramkalas med alla mina älskade vänner egyptiska som svenska. Vi ska även hinna med en middag på Cafe del Mar och ett glas vin eller två på ShADE :) Åh jag längtar sååååå. som mina egyptiska vänner hade sagt soo soo soooo much!

Under dagarna när i sharm så sitter vi mestadels på kontoret och går igenom saker som är viktiga för de nya guiderna, det är alltid bra med en upprepning för min del :) Så kan jag det bättre sen, även om det kan bli lite långtråkigt vissa delar så är det bra och jag försöker lyssna och vara pigg hela tiden! :)

Jag har en känsla av att denna säsongen kommer bli TOPPEN! Hoppas ni i teamet som läser detta har samma känsla :)

xoxo Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0