trevlig helg

jag har haft en mycket trevlig helg. Startade den i fredags morse 06.00 då jag drog mig söderut i landet närmare bestämt till Lund och sedan Lödde för att hälsa på kära Nathalie :) Mkt mkt trevligt. Dessa dagar innhöll shopping, massa skitsnack, packning, mys, vin, Så ska det låta, American Pie - the wedding och snack med brorsan och hand polare :) Haha, slutade med att en hel fransk hotdog fylld med dressing hamnade i min säng och jag stank vitlök på morgonen när jag vaknade, kakätande vid 03.30 på natten :P haha, men roligt hade vi! :) Snart drar jag ner igen, redan nästa helg ska jag ner till älsakde Skåneland igen och sedan om 3 veckor också för då vankas det student...

Igår var jag hos Emelie först och grillade och sedan gick ve en trappa ner till David där det var fest :) Trevligt, spelade spel och som tur var så vann jag och Simon :) Annars hade jag blivit arg, haha... Mycket mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0