jobb

jaha, och idag börjar det på riktigt igen. vid 15.30 ska jag börja jobba igen efter 2 veckor utan plikter. :P haha. Ska ha simskola varje kväll, har inte haft det på typ 2 år nu så det känns lite nervöst men jaja. det kommer nog gå galant.

Förlåt för dålig uppdatering, jag har sovit. och det är det enda jag gjort de senaste dagarna, Igår lämnade jag endast tomten för att gå ner till sjön och kolla lite. Pappa tyckte det var trevligt med lite sällskap så vad gör man inte. Det blåste svinkallt och jag gnällde dock mest hela tiden, men han får skylla sig själv som drog med mig. Efter promenaden tittade solen fram och jag och pappa lade oss på altanen och solade lite, skönt! efter 10 minuter snarkade garanterat båda ljudligt! haha, stackars grannarna.

Ikväll ska jag nog till Emelie, känner ett behov av att prata av mig :) det tror jag nog hon gör också. haha. har inte träffats på flera dagar nu ju.. :(

Kul med nya läsare, en av er har gett er till känna. Välkommen Linda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0