GR09 - saknad

Just idag har jag en enorm saknad efter min gamla klass, GR09. Det är helt sjukt att det snart är ett år sedan vi sa hejdå, och efter det har jag inte träffat allt för många av er :( Om en vecka är det dags för återträff, synd att det bara är 8 som kan eller vill komma... Några av er har en bra ursäkt till varför ni inte kommer, ni befinner er världen över bla Chania, Alanya, Sunny Beach, Italien, Mallorca...

Givetvis är det ngr jag saknar mer än andra, och de som jag inte har träffat på LÄNGE som jag saknar mest är Felle, Emma och Matte :) Felle, känner du igen kortet på bilden? det bör ni andra som är med i valrossklubben också göra :) <3

                                                        

Kommentarer
Postat av: Felicia

Of course my dear<3 Saknar dig med! och de andra...

2010-05-16 @ 19:55:58
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0