jag lever...

jag har varit otroligt dålig på att uppdatera här, men jag skriver på resdagboken också det är därför och sedan har jag varit så trött på min design på bloggen att jag skulle kunna kräka på den, men nu har min kära vän Felle fixat till den precis så som jag vill ha den :) TACK! så nu ska jag försöka skriva här igen.

Jag befinner mig i egypten och det har jag gjort i lite mer än 3 månader nu och jag har cirka 4 månader kvar :) Jag börjar redan få panik över att jag ska åka hem och lämna en plats som jag trivs otroligt bra på. men jag ska tillbaak redan i augusti så det gör inte så jätte mycket. sommaren ska jag spendera i sverige :) Men men, ja här nere jobbar jag som reseledare för detur och gör allt vad en reseledare kan tänkas göra. Kör transfer, utflykter, har hotellbesök och välkomsmöte, har nödtelefonen och är med andra ord kontaktbar 24 timmar om dygnet! Som tur är har man bara telefonen var 10e vecka.

En liten snabb uppdatering om vad jag har för mig, ska försöka uppdater lite oftare nu när felle har gjort bloggen så fin!

Ikväll är det party! :)

LOVE Julle

Kommentarer
Postat av: Felicia

Say what!? Var tionde vecka... Vad är det för jäkla lyx??? ;O puss vännen

2010-01-13 @ 17:32:51
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Om du inte ser min första kommentar på första sidan så är det för att jag var inne och ändrade höjden på headern... Småsaker som stör pedanta Felicia vettu:P hehe! Men nu så, tror jag att jag är nöjd;)

2010-01-13 @ 17:36:36
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0