var har jag mitt hem?

Nu börjar avresan mot Turkiet närma sig med stormsteg och jag har börjat fundera massor sista tiden på allt som har med ett "normalt" liv att göra.
Frågorna som snurrar är,
Var har jag mitt hem och att det är såå sjukt jobbigt att hela tiden rivas upp från det. Först åkte jag till Egypten 7 månader från mitt hem i Sverige och fick då ngt nytt som jag kallade hem. Sverige var bara semester. Nu är Sverige hemma igen eftersom jag bott här i 4 månader. Om 6 dgr får jag turkiet som hem och 5 veckor efter det Egypten igen. Jag vet inte vad jag ska svara längre när folk frågar jaha och vad gör du nu förtiden och var bor du? jag har ju hem överallt känns det som..
   en annan sak jag tänker på är vrf har jag ett så onormalt liv. Jag är borta från de jag älskar mest minst 7 månader om året, jag har inget "eget" hem, jag lever i en resväska.

Men å andra sidan är detta precis det jag vill göra och jag skulle aldrig få för mig att sluta jobba som guide, inte än iaf.

Vill även passa på att tacka de vänner som jag faktiskt fortfarande kan kalla vänner efter all denna tid jag spenderat utomlands. Ni är Bäst och utan er hade jag ALDRIG klarat det! tror ni vet vilka ni är :) ÄLSKAR ER!

xoxo Julle

Kommentarer
Postat av: Camilla

Julle!

Det är ok att ha mer än ett hem. Hemma är där man är för stunden, medans Hemma alltid är där man har sin postadress oxå! Förstår precis vad du menar, men se nu till att komma hem till Hugget, vi saknar dig här! massor av kramar c

2010-09-01 @ 08:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0