ÄLSKADE Skåne.

På Lördag åker jag och Anna till Skåne, mitt älskade Skåne. SKa bli härligt att få åka ner igen, var ett bra tag sen nu. Denna gång blir det stopp i Båstad självklart, Helsingborg - Sundets pärla, Löddeköpinge - där vi ska bo hos Nathalies föräldrar och sedan huvudmålet med resan Malmö och Lars Winnerbäck konsert på torget :) Ska bli såå skoj, får se om vi tar oss en dagstur på söndag innan konserten kanske och åker ännu längre neråt :)

Jag blev idag ännu lite gladare och LÄNGTAR ännu lite mer till Egypten!

 

Bjuder på lite bilder också, första bilden på mig och en tjej som jag saknar enormt mkt, får träffa din familj till helgen vilket glädjer mig enormt och sedan en bild på min underbar vän Anna, hon som ska med till Skåne i helgen :)

xoxo Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0