valrossklubben -

Jag vet egentligen inte hur vi kom in på att kalla oss för valrossklubben, och jag vet inte heller riktigt varför det blev just valrossklubben, jag vet syftet men inte vrf. Någon av er andra som kommer ihåg så påminn mig gärna : )

Jag har nu efter ganska många veckor ifrån er, även om vi har träffats så är det inte på samma sätt som det var i Båstad, att shit va ni betyder och har betytt mycket för mig. Ni har stöttat mig när det var svårt och jobbigt, torkat mina våta kinder, skrattat med mig, supit mig under bordet. Det sista vet jag inte om det var någon bra grej egentligen, men shit va roligt vi har haft.


jag vet att jag ibland kan bete mig som ett svin, och det vet ni också. Så jag vill bara säga förlåt till er,
Emma och Natha för att jag slängde ut er, även fast vi nu i efterhand kan skratta åt det, och för mitt hemska humör en kväll i mitt dåvarande hem.
Felle för att du inte "dög" som du uttryckte det när jag var grymt lessen en av de hundratals fester på hallandsvägen.

Utan er hade jag inte varit utbildad Guide och RL idag, jag hade inte fått uppleve 3 städer i Europa, jag ahde inte fått uppleva Hurgahda och jag hade inte fått träffa kärleken i mitt liv. <3

Ni är de som har format mig till den jag är idag och den person jag föralltid kommer att vara. Och detta är jag enormt tacksam för : ) Utan er hade jag aldrig stått där jag gör idag, jag hade inte haft 3 av de allra bästa vännerna man kan ha och framför allt jag har fått uppleva det i särklass bästa året i mitt liv tillsammans med er.

För det skulle jag nog vilja kalla året i Båstad med er, det är det i särklass allra bästa året i mitt liv. och det ska till otroligt mycket för att slå det.

Tack för allt!  : ) Ni är underbara!

Ni är det allra bästa som finns, jag kommer aldrig glömma er!
Älskar er!
Julle, Felle, Emma och Nathalie tillsammans är vi oslagbara! <3 En kvartett som är outstanding i allt de gör! Outstanding!



Valrossklubben <3
Julle, Nathalie, Felle, Emma. <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag kärlekar er<3



Och anledningen: vi var tvungna att visa oss i bikini för alla när vi var i egypten och därmed hittade vi vissa likheter som vi likagärna kunde driva med... :P

2009-09-04 @ 14:37:14
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Julia

tack Felle, Nu vet jag det också : ) <3

2009-09-04 @ 18:25:08
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är rörd.. <3

2009-09-07 @ 08:15:20
Postat av: Julia

vem?

2009-09-07 @ 23:52:31
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/
Postat av: Julia

<3

2009-09-07 @ 23:52:46
URL: http://juliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0