Lite uppdatering kanske krävs

Jag har ingen riktig lust för att blogga längre : / Men jag hoppas att den ska komma tillbaka, kanske med hjälp av min kära vän Felicia <3 ?? haha. Allt hänger på dig, känn ingen press?
Ja vad har hänt sen jag skrev sist: Ja det händer inte så mkt, jag jobbar lite grann, sover en hel massa, pluggar Egypten ännu mer om det är möjligt : )
   jag gör som ni kanske redan visste allt för att få komma till paradiset och Hurghada till mina favoriter. Tyvärr verkar det inte som att någon av Matte, Nathalie eller Emily hamnar där. Men jag känner ändå att jag vill dit.  : ) Men när de är i Sharm så kan det inte bli dåligt om jag hamnar där heller, bara att jag inte får träffa er och dig lika mkt. Men det går både båt och flyg, får väl lägga alla mina pengar på det : ) haha. 
   Jag försöker även göra en egen resehandbok (läs pärm med fakta) om allt nyttigt och onödigt vetande om Egypten. Funderar på att försöka övertala min älskade Felicia att ta en tripp till HBG den 15 så vi kan lära oss lite med onödigt vetande av Thomas, min nya idol förövrigt! : ) haha. Detta var bara en liten parantes. Tillbaka till pärmen, jo den ska innehålla allt som jag kan tänkas behöva veta som Guide och Reseledare i Egypten. Detta är en jävla massa jobb kan jag säga, men jag har ändå inte så  mycket annat för mig   : P haha.



                                                          " Amor Vincit Omnia"


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha. jag likar dig, det är det enda jag kan säga om inlägget:P

2009-09-03 @ 22:14:27
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0