Jag känner mig redo,

Om en vecka befinner jag mig i Egypten igen, då i Sharm el Sheik (sharm) men bara för en kortare period, då jag ska befinna migi Hurghada (HRG) på utflykts observation i 2 veckor efter ankomsten. Sedan vet jag inte var jag kommer hamna, Sharm eller HRG. Ingen aning : ( ?? Detta känns mer är jobbigt eftersom det känns svårt på ngt sätt att planera, jag vet egentligen inte vad jag ska planera men det känna riktigt jobbigt ju mer det närmar sig. Men jag får ju 2 veckor iaf i HRG, det känns bra : ) Väskan är packad, pengarna är växlade och biljetten är utskriven, jag känner mig redo att ge mig ut i världen på nya äventyr! Längtar till den 6 oktober 07.40, då lyfter planet förhoppningsvis och vi beger oss ut på vår livs äventyr! : )

                           "Världen är en bok. Den som inte reser, läser bara en enda sida"

Kommentarer
Postat av: Karin

Fan vad härligt! Lev livet nu... Här hemma i Sverige kommer allt vara mörkt, kallt och grått!

2009-09-29 @ 11:49:37
Postat av: Magdalena

Önskar dig lycka till på din färd ner till Egypten.

Och du åker ju på Olivias födelsedag oxå = ).

hoppas du hör av dig

KRAM från magdalena med familj

2009-09-29 @ 20:02:41
URL: http://magda-magnus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0