båstad, HBG, kickoff

I tisdagskväll åkte jag ner till Båstad, äntligen. Det var dags för kickoff för nys TS klassen på gamla skolan så då ställde jag, Felle, Emma och Matte upp som gruppledare : ) det gick alldeles utmärkt, förutom när vi skulle sammanställa poängen och mitt lag var 2 (!) poäng efter Mattes lag, vilket gjorde att vi bara blev tvåa :  ( Vi gick från Mellbystrand och in till Båstad och alla vädergudar var på vår sida, solen sken och himlen var klarblå. Så skönt.
   På kvällen åt vi en grymt god kyckliggryta som kära Anna lagade till mig och Felle. Det var även hos henne jag bodde under ming tripp i skåne : ) Vi pratade massor, innan det var dags att sova. 
   På torsdagen åkte jag och felle till HBG och kollade runt, träffade Hulle och Sandra också. Vi åt en grym middag på haket men det som jag såg fram emot under den tiden vi gick runt på stan var att jag skulle få träffa felles morbror Thomas. : ) Han är min idol, så grym : ) haha.
   Vi sprang, bokstavligt taat, ikapp Johan Wissman också på gågatan i HBG. Och skaffade hans autograf : ) haha, pappa den är till dig. felles kommentar under denna språngmarsch var något i stil med följande "Du vet att han kan springa ifrån dig om han vill va?" och då brast vi ut i flabb, : )

                                               " I cant wait to see that boy again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0