avsked och tårar

nu har jag tagit mitt första riktigt jobbiga farväl innan min resa till Egypten. Pappa åker till Rhodos om 30 minuter och kommer inte hem innan jag åker. Han ska vara borta i 4 veckor : / Kul och jobbigt. Jag är grymt avis på honom, : )

Jag som ni säkert alla redan vet hatar att säga hejdå och om det bara är för ngr veckor så gråter jag som ett litet barn. och så även idag. Men inte förns jag kom ner till kontoret, kan ju inte stå uppe i gaten i uniform och gråta. det ser väl inte jättebra ut kanske : P

Jag har under de kanske 10 minuter sen jag kom ner från planet tänkt tanken att "äh va fan jag åker med och skiter i egypten" ett tiotal gånger men sen har det slagit mig att jag kan fan in te offra min dröm på att åka med pappa till grekland för att jag tycker det är jobbigt att säga hejdå.

Pappa kommer sakna dig massor, hoppas du kommer på besök snart!

<3 Julle

                                                           "Amor vincit omnia"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0