Hovs Hallar - GR09 TS10

Igår bar det av, äntligen tyckte vissa, fy fan tyckte andra. jag var nog med i gruppen någonstans mitt emellan. Kan bli kul men kan lika gärna bli förjävligt! haha! Det började bra, jobbigt som satan, backar och skog, klättra och trilla i lera. Men jag och Emma gav oss fan på att detta ska vi klara genom positiva tankar och att prata med varann! det gick grymt bra och mycket bättre än under första etappen som man kan kalla det : P Vi kom till slut fram till hovs hallar, efter en stunds omplåstring av min häl. tack ni som hjälpte mig! jag har sjukt ont kan meddelas.
Sedan satte i upp tält och vi hade föreläsning och ja vi åt, spelade revy, fick massage och försökte slutligen sova. Det var KALLT och blött. Men mest kallt. Sov kanske sammanlagt 1,5 timma inatt och det märktes på humöret när jag vakande kan jag lova. Vi gav varann feedback : ) Jag tog tag i det som ni sa till mig, och kände att det gick mycket mycket bättre sista biten av denna härliga utflykt. Tack för de! Ni vet vilka ni är.
Jag gick in  med en wierd inställning och kom tillbaka med nya lärdomar, mitt positiva jag, skavsår och en frktansvärd träningsvärk. Men hindrar det Julia Kjellberg? NEJ!!!

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag märkte klart och tydligt att du tog åt dig av vad som sades och blev stolt Julia. Jag är stolt över att vi pallrade oss igenom skiten. Men lova att vi aldrig mer ska bestiga den där jäkla åsen! ;)

2009-03-10 @ 20:30:47
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0