Hallandsvägen.Båstad.Sverige.Världen.Universum

Båstad helt enkelt. Mitt liv som skåning. Det har hänt väldigt mycket i mitt liv sen i augusti, men det största är utan tvekan att jag träffat några av de allra bästa vännerna man kan ha! Emma, Felle, Nathalie, Emily, Niclas, Mattias. Ni är de som har gjort att jag klarat av min tid här nere. Givetvis finns det fler, och jag vet att ni läser det och ni bidrar också men kan inte hjälpa det. De är mina allra bästa vänner. Thats it!

Emma - Du får mig alltid att skratta, får mig alltid på bra humör. Har det hänt något snackar vi om det och sen mår jag mycket bättre och jag hoppas att du känner likadant! Love you!
Felle - Jadu, haha! Får ett leende på läpparna bara jag ser ditt namn. det är ett gott tecken. Bättre på att lyssna än du är kan man inte va. Du förstår allt och kommer alltid med en smart lösning på problemen. Love you!
Nathalie - Du och jag, i vått och torrt! Har alltid kul med dig, : ) <3 Love you!
Emily - Du finns alltid där, jag kan ringa när som helst. Du blir aldrig arg. Du lyssnar alltid! Love you!
Niclas - Brorsan, vet inte vad jag ska skriva här. Du är allt på en enda gång. Bäst! Love you!
Mattias - Har ingen aning om vad jag ska skriva här heller. Du är en mkt speciell person som passar utmärkt ihop med min : ) Det är Kanon! Ärlighet vara längst! Love you!

Jag ska ALDRIG låta den vänskap som jag har med er försvinna och rinna ut i sanden. ALDRIG!!! Ni är de allra bästa vänner man kan få och er tänker jag hålla fast vid!

<3 Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

naaaw<3 Fäller en tår för dig my love!

2009-03-12 @ 21:43:45
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0