egypten

jag har skaffat internet i lägenheten, det är kanon : ) betyder bättre uppdatering från min sida.
Igår jobbade vi för första gågen, jag stod i baren : ) hur kul som helst, så nästa fest så ska julle blanda drinkar : ) haha. på dagarna fördriver vi tiden med att sola och bada: )  är ni avundsjuka??
Uppdaterar mer en annan dag, kanske redan ikväll. Saknar er där hemmaoch vännerna runt om i världen , speciellt DIG!  ; )

Antonia, vad var det du och din mor ville att jag skulle köpa? Vore kanon om du kunde skicka över en kommentar med det i eller vrf inte ett sms, mitt nummer funkar från den 2/4.. : )


Love Julle

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha kul att du konverserar med min lillasyster via din blogg:P haha. Jag kan dock säga vad det var... En varsin sån liten kamelskinnsväska som jag köpte, den som var typ som en plånbok och väska i ett! :)

2009-03-28 @ 19:44:17
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0