45.89

Johan Wissman - 400m - EM guld - 45.89

Jadå, Johan Wissman sprang precis hem sitt första EM guld, som han själv har sagt var det enda målet med höstens träning, att vinna innomhus EM : ) Och han gör det. detta gör han med bravur, han leder hela loppet igenom, och springer på världsårsbästa! KANON!
"Man måste ge de lita chans i början" - Johan Wissman när Jihde påpekar att han hade långsammast rekationstid.

Idag har det varit öppet hus på skolan, vår klass GR09 bjud på dramatiserade guidningar. Jag spelade Rudolf Abelins Pappa och sedan spelade jag även hans dotter. haha, snacka om förändring : ) Haha! Kul har vi haft och vi har visat ALLA att vi i GR ger allt, och vår utbildning är den som verkligen behövs, Va fan gjorde de andra lixom?

Igår var jag hos Felle och kollade på Så ska det låta! : ) Det bjöds på god mat också, : ) Sedan hade vi även ett par intressanta disskusioner under kvällens gång. hon jag och morbror! : ) haha!

"Tanken har makt!"

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi och morbror Thomas liksom, det är grejer det! och dessutom i Sveriges bästa stad som.... JOHAN WISSMAN KOMMER IFRÅN! Hahaha! så det så!

2009-03-07 @ 21:37:31
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0