shit

jag och nathalie snackade lite innan om packning och så inför Egypten och kom på att fan imorrn natt åker vi, det är helt sinnes. jag har inte fattat att det är så snart vi ska åka. jag tror inte riktigt att jag är redo för detta, shit! jag har inte fått säga hejdå till mamma och pappa, och vännerna där hemma. vännerna härifrån kommer ju följa med, eller iaf de flesta : ) Det är väl bara i princip Filip och Linda som stannar kvar som jag träffas dagligen! I´m gonna miss you.

Igår var det fest som gällde och det kan man lugnt säga att det var, sicken jävla fest det blev och skoj var det så in i helvete, kunde iofs avslutats lite bättre men det är sånt som händer. känns iaf bättre nu : ) jaja, friends!

"smärta är en känsla, känslor går över"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0