kväll

ilskan har lagt sig men företaget är fortfarnade i mina ägon skit! jag känenr att jag valt helt fel bransch iaf vid min ålder, ingen tar emot mig! men det är väl bara att gilla läget, va glad för jobbet på flygplatsen. och det är jag, jätteglad, men jag vill kunna göra det jag vill, inte va beroende av min ålder : / det suger.


Imorrn bär det av mot Varberg, Jag linda och malin : ) Nicke svek i sista sekund, naaw. du får gärna stanna hemma om du vill det : P

Ska visa brudarna det jag kan mest om, Varberg och SHOPPING! : )

<3 julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jäkla skitföretag:( Shopping, hmm.. ja, det tror jag allt att du kan! ;P Ses imorgon!<3

2009-02-22 @ 11:14:15
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0