Grattis alla!

Jag vill börja med att säga grattis till de som fick praktik hos Solreos, grymt glad för er skull. Som ni nog har förstått så har inte jag fått någon : ( Men frågan är, vill jag jobba för ett företag som om och om igen inte hållar vad de lovar eller säger något som verkligen ínte stämmer? Nej jag vill nog inte det. Hade inte räknat med praktik heller så är varken besviken eller ledsen., jag är bara jävligt arg på att de säger en sak och sen inte håller det. RIktigt dåligt och jag tänker ALDRIG mer sätta min fot på det företaget. Jag vet att många därute som läser min blogg går i min klass och nu tkr jag är jättebarnslig, men vet ni vad. Då får ni gärna tycka det, men säg det då till mig. Jag bryr mig faktiskt inte riktigt om er åsikt i detta läge, jag tkr vad jag vill och ni vad ni vill. Inga sura miner!


Speciellt till Emily och Niclas! De vet inte vad de går miste om, de allrs allra bästa!!! <3
"There is not a star in heaven that we can´t reach!"


<3 Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0