En Kram

Tänk vad en kram kan betyda mycket, tack : )

Det är egentligen väldigt intressant det där med kramar, hur mkt en kram kan betyda. Och då framför allt för någon som känner sig lite nere och ensam, Jag är en sådan person som väldit gärna kramas med allt och alla. Detta tror jag att mina närmaste vänner har märkt, iaf i Båstad. För här har jag ingen familj jag kan krama i tid och otid. Här får ni stå ut med det, men jag tror att det är ett mkt bra sätt att få människor som är ensamma att känna sig behövda och att någon bryr sig om de eller ngn som inte mår så bra att känna sig lite piggare och även här att ngn bryr sig!

Jag tror att om du läser det här kommer du att känna dig lite träffad, och det är faktiskt så att ämnet kom jag att tänka på när jag läste din status! : ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0