kändistätt på GOT

Är vi inne i ngn form av semestertider för kändisar?? Flygplatsen myllrar av kändisar, inte för att jag ser alla men vi rapporterar till varandra. Just i skrivande stund (läs för 5 minuter sedan) så hade jag Kevin BOrg med flickvän utanför min lilla lucka : ) Igår natt flög U2 med Bono i spetsen hem från GOT, planet var magnifikt : ) Logga och allt på. Amy Diamond med sällskap åkte också för ngr dagar eller ja ngn vecka sen : ) Detta är bara de jag har sett och ett urval av dem, men ändå. Vad är det som händer? Tar svenska stjärnor semester? : )



"Cogito ergo sum"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag halvkanner kevin borgs kusin. jobbar lite halvt med honom har pa malta och han fragade om jag visste vem "den maltesiska sangaren som bor i sverige ar" :p kusiner, tydligen. helt random!

U2 later dock lite frackare :)

2009-08-15 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0