Helgen

Gårdanskvällen var hur kul som helst, haha. Trots att jag var så sjukt jävla full, vaknade imorse och var fortfarande full. Helt sjukt. Men men

Jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv eller var jag vill va just nu.. Jag orkar inte.. Allt bara blir pannkaka hur jag än gör : / Åhh, vrf gör jag såhär? Kan jag inte bara inse att jag kanske borde flytta hem igen där allt är som det brukar?
Det är ngt som säger till mig att jag inte ska flytta från Båstad, antagligen för att jag trivs så sjukt bra här och för att jag har fått hur bra kompisar som helst. Och dum som jag är så tar jag inte vara på det, sumpar mina chanser som vanligt. Jag förstår om det är jobbigt för er också, och jag kan tyvärr inte berätta allt vrf jag är som jag är. För det är det ingen som vet. Tyvärr! Jag kan bara inte berätta vad det är.

Emma och Nathalie, förlåt! Hoppas ni förstår mig lite iaf. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0