TjugoFörsta November TvåTusenÅtta

Ja så var det en ny dag, eller ja klockan är ju 00.06 när jag börjar skriva så ja det är en ny dag och Julia har än en gång inte kommit i säng i tid : P haha! Men gårdagen var en mycket speciell dag, sa HEJDÅ till alla underbar klasskopisar, vi kommer inte ses på hela 6 veckor, eller jo ska försöka åka runt och hälsa på er : ) Men får se hur min LIA ligger först. Det blir svårast att hälsa på dig Niclas, du är så långt bort : /  Jag hatar att säga HEJDÅ, men jag skärpte till mig och ja det gick faktiskt riktigt bra : ) Stolt över mig själv ... Men fan va tomt det kommer va utan er, Usch, hemska tanke!

Fan va skönt det känndes att få prata med dig lite idag, få reda ut alltihop lite : ) Men bara lite. fortfarande otroligt många frågetecken kvar, som bara snurrar runt u huvudet. Men men, det är bara att ladda upp batterierna och ta nya tag i nästa tanke som knackar på, en tanke tänkt upprepade gånger har en tendens att bli verklighet!

Felle, hjärtat, GRATTIS på fördelsedagen, hoppas den bli grym trots att vi inte kan tillbringa den med dig. Din present får du ihop med julklappen! : ) Hoppas det är okej! <3

Karin, hur är den tanken har makt, försök nu att inte tänka på....... Jag kommer inte ihåg den. kan du hjälpa mig??


"Det hjärta som skulle bli ditt på ngt vis, fryser nu sakta till is!"

Kommentarer
Postat av: Karin

Den är typ... "Tanken har makt. Försök just nu att inte tänka på ett mumintroll. Ett vitt, flufftigt troll som bryter på finlandsvenska" Men sedan kan man väl byta ut det man tänker på. Behöver ju inte alltid vara ett mumintroll :)



Jag kommer hem 20/12



2008-11-21 @ 09:15:54
Postat av: malin

jag är i allfall glad att du kommer hem hjärtat. vi får höras i helgen, jag jobbar stängning men kanske hörs på natten eller ngt. pssstttt, kolla min blogg. love

2008-11-21 @ 10:29:59
URL: http://malinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack hjärtat, det där med kombinerad present kommer bli jättebra tror jag! <3

2008-11-21 @ 11:22:23
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0