Tjugofjärde November TvåTusenÅtta

Har redan klarat av min första dag på LIAn : ) Sjukt skönt att vara hemma redan 10.40, sen gick jag ju upp 02.45 inatt också men det var rätt skönt faktiskt, konstigt nog. haha! Jag som aldrig är pigg annars var jätte pigg när jag skulle upp inatt. Och gud va roligt det var på flygplatsen. Känns som att jag kommer trivas som fisken i vattnet och kommer ha 5 underbara praktikveckor ..

Fixade nyss vaccinationerna till Egypten i Januari, bokade tid. redan imorrn ska jag dit : / USCH, jag som hatar sprutor och sånt, får fjäska lite med mamma så hon kan följa med. Har även bokat klipp och slingtid : ) så djag får glädjas åt det imorrn när jag ska ta sprutan : P

saknar er som fan, helt sjukt. Kommer ner och hälsar på så fort jag är ledig!

För er som har lust att hitta på ngt i veckan så är jag ledig ganska mkt,
tisdag ledig
onsdag ledig
torsdag 04.30-09.45
fredag04.45-13-30
lördag 06.00-09.30
söndag ledig

"Im just the shadow of the woman I used to be"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0