Nittonde November TvåTusenÅtta

Satans jävla skit! Jag orkar inte fundera mer äver dig nu, vill bara att du ska inse att jag vill ha dig, på alla sätt och vis! Bli min! <3 Men det verkar inte riktigt som att du vill det, eller jag vet inte. Vissa tror det och vissa tror det inte. ja är en av de som inte tror det.. Men jag tror ju aldrig att saker som är bra för mig själv eller som jag vill kommer att hända.. = ( Tyvärr!!
Men men, det är bara att bita ihop, på fredag åker jag hem för 6 veckor hemma i ÖRBY, = ) men det kommer nog allt bli en hel del trippar ner till Båstad av mng olika anledningar. Ska även försöka åka och hälsa på Emma, Nathalie och Emily i deras "riktiga" hem. (Kul formulering) haha! Annars kommer jag sakna ihjäl mig efter er. Men sm sagt det finns mng anledningar till vrf jag vill ner hit! <3
   Ska bli skönt att komma hem igen och få tid till att träffa alla hemma. Saknar er som fan ska ni veta. Det går inte sätta ord på det. Ingen nämd inte glömd! 

Kärlek är en jävla känsla, är den besvarad finns det inget bättre, är den inte besvarad finns det inget värre!

<3 (En ngt förvirrad och tankespridd) Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det kommer lösa sig Julle... Även om du tydligen inte vill komma och hälsa på mig hemhemma!? :'(

2008-11-19 @ 20:17:53
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0