Dagen! : )

Min dag har varit grytm bra, började med simskola. Kommer sakna dig Isabell när jag är borta. : / Men som tur är kommer jag ju hem. Sedan gick jag ner och lyssnade på lite olika saker på kultkalaset på gymnasiet. Anna sjunger som en gudinna : ) Kollade på allt detta roliga med Richard, Calle var med lite men som vanligt försvinner han lite då och då : P haha, han hade ju lektion också. Middga på kaskad med de också. Gott, fast jag åt inte så mkt : ) haha! Satt och väntade på Emelie på badet i typ 2,5 timma, tack richard för att du väntade med mig : ) Det  uppskattas!
Kommer sakna er när jag åker! Bada när jag kommer hem ; ) och film : P

Jag längtar redan tills jag kommer hem!

// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0