Hemma igen!

Nu har jag för 3:e gången i mitt liv det som jag kallar för paradiset. Med det finss förhoppningar om två-tre veckors semester där nästa år : )  Jag hoppas på detta och ska spara så mycket pengar som möjligt för att detta ska gå att genomföra.
Det var som alla de andra åren helt underbart, men denna resa var nog strået vassare än de två tidigare : ) Vet dock inte vad det var som gjorde det men så var det iaf. Glassen var som vanligt helt jävla fantastisk! Kostas gör ju inte det hela sämre direkt heller, han som jobbar på glassbaren. han är hur rolig som helst, sådana människor borde det finnas mer av.

När jag var på Rhodos fick jag mig en rolig idé. jag ska skriva en lista med minst 100 saker som jag ska ha gjort när jag dör. Idén fick jag när jag kollade på en film : ) det var två gubbar som låg inför döden där en av dessa hade en sådan lista, de gjorde alla dessa grejer ihop ... Väldigt trevlig idé : ) ^Så nu ska jag sätta mig och skriva en sådan. kanske publicerar den här sen : )

<3 Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0