TrettondeDecemberTvåTusenÅtta

Idag har jag varit på Liseberg med Emma och Matte (skippy) Myspys! : ) Synd att jag inte kunde stanna längre. Grymt kul att träffa er igen : )

Jag har kommit på att jag surfar på en våg av lycka, går runt i ett lyckorus som inte verkar försvinna. Mkt bra!
När jag åkte till LIAn imorse/inatt (beror på hur man ser det) ett stjärnfall, självklart önskade jag mig ngt men kan ju inte skriva här vad för då slår inte önskan in : `/ Och det är nog det enda som fattas i mitt liv just nu. Det är du!!! Kan du inte bara visa dig för mig, kom hit. När jag väl kommer vaqra nära dig så kommer inte du va där. Krångligt men ni som vet fattar!

"Smärta är en känsla, känslor går över"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0