TjugoSjätteDecemberTvåTusenÅtta

Jaha, gårdagens kväl börjde hos Malin med Karin och gänget. skoj som vanligt. mamma hämtade vid 22 och sen åkte jag till Emelie, där min kväll avslutades.. Haha, lilla hjärtat Hoppas du mår bättre idag än igår. Haha. när jag kom dit var Emelie och Peter rätt fulla, haha! men det var väl trevligt. har aldrig sett ngn av er så : P haha!

Idag bär det av på släktträff, med Kjellbergs släkten : ) brukar alltid hända massa cp saker under dessa sk träffar och jag är ALLTID inblandad! haha! men vad gör man inte : P

Jag har äntligen insett att jag har gjort ett sån tjävla misstag. haha, det är så typiskt mig att jag inte kunde inse det för ngr månader sen : / men nu så! Skönt att slippa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0