TjugofemtedecemberTvåTusenÅtta

Tjo, nu är äntligen den värst högtiden över. Nu börjar det mysiga, ingen stress, inga måsten nu kan man bara va. det kan man inte innan jul. Det är klart att jul allt är bra men lite överskattat enligt mig!
Jag firade min jul med familjen som vanligt, sedan åkte vi hem från morfar och åt ännu mer. Efter ett tag trttnad ejag på att va ensam ungdom/barn så jag erbjöd mig att hämta Calle som var hos sin mamma i Öxabäck och det vill ehan mer än gärna att jag skulle göra. Stannade till lite på vägen hos mig så han fick hälsa på lite, : ) skjutsade hem han runt 23.30 tror jag. men inte säker : P haha! Tjötade lite till sen åkte jag hem och kollade slutet på nyckel till frihet med mamma och pappa. Hej sängen! : )

Idag har jag inte gjort ngt, men kvällen och natten ska bli lååång, hoppas jag. har ngen biljett till hotellet än så det får vi se hur det blir med den saken, men jag hoppas iaf på att den blir lång : ) Emelie och Jag ska göra Kinna osäkert! haha, sen är ju karin hemma från västerås och det ska bli grymt kul att träffa dig igen och få festa med er : ) alltid lika skoj.

"Come closer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0