TjugoAndraDecemberTvåTusenÅtta

Satt idag på tåget hem från mitt kära hem och funderade på allt jag varit med om under mina 19 år.

Jag kom fram till att jag har varit mer om rätt mycket men två saker som jag har tagit beslut om har varit livsviktiga!
Det första valet var när jag sökte in till GYmnasiet, jag sökte till varberg och började där, helt ensam utan att känna någon. Hur skulle detta gå? Jo det gick galant, jag träffade mycket nya vänner och några av er var alldeles speciella. Till en början var vi 5 st som höll ihop i vått och torrt sen blev klassen ett grymt bra gäng och alla umgick nästan med alla. Vi hade blivit ett stort gäng. Så kom bästa året i mitt liv, 2008, Det innebar Mallis 5 veckor, Bal, Student och allt vad det innebär! Tack alla ni som varit med och gjort mina gymnsieår oförglömliga och de 3 bästa åren i mitt liv! Emma, Angelica, Jennifer och Anna fan va det hade varit tråkigt utan er och shit va jag är gla att jag får ha er som vänner! LOVE YOU! <3

Mitt andra viktiga beslut togs direkt efter gymnasiet, år 2008, jag valde att flytta till Skåne, Båstad. Ett nytt landskap, en helt ny värld. Jag förtstod i början inte ett ord av vad ni sa : P Men nu har jag blivit bättre och som Nathalie sa Julia du anpassar dig bra till den skånska miljön! Vilket glädjer mig, för det är det jag vill göra! Skåne är fantastiskt, bästa stället i Sverige! : ) Nog om skåne. Detta beslut har betytt otroligt mycket för mig, inte nog med att komma lååångt ifrån allt som är trygghet för mig, jag ska komma in i en ny klass och ska träffa nya vänner! Hur ska detta gå? Det blev helt fantasiskt. Hur bra som helst : ) har träffat massa underbar människor och får ha det hur bra som helst! : ) Emma, Nathalie, Emily och Felle ni gör vardagen underbar! Mattepatte och Niclas är också rätt bra på det! men de förstår inte riktigt allt. haha!

<3

"You´re the one that I want!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Söt du är, tycker himla mycket om dig ska du veta<3 och ja, mattepatte och niclas är rättt bra, men inte på samma sätt;) hihi! ha en riktig kanonjul nu så ses vi såsmåningom!Puss!

2008-12-23 @ 19:39:36
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: matt

höhö, ursäkta

2008-12-28 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0