hemma..

så, nu var jag hemma från släkt middagen, det var trevligt. oj vilket tempo det var på mina småkusiner, jag fattar inte hur de orkar hålla igång, : P de är många nu också, 6 stycken. : ) Tack för julklapparna Farmor och familjen Kjellberg/Andreasson.

Nu borde jag sova, men känner inte riktigt för det, så försöker komma på ngt intressant jag kan skriva om, men jag kommer inte på ngt! : / ska förresten försöka knåpa ihop en nyårskrönika, men det är lite för tidigt för den än.

Imorrn ska jag umgås lite med Karin, ska även få massage : ) skönt, kasnke ryggen blir ngt bättre.. sen på kvällen blir det förhoppningsvis middag för två hemma hos mig med Anna, ska bli kul att träffas. bara du och jag igen : ) Flamsa, fjanta oss och tjöta massa skit : ) som innan!

"Jag vill göra det igen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0