Femte DecemberTvåTusenÅtta

FREDAG - IDOL - MYS
Ikväll ska jag ner till Vbg till mina favoriter här hemma, : ) kolla på IDOL och mysa, HEJA ROBIN!! Ska bara köra folk från mammas jobb innan jag kan åka ner.. Men det går nog fort hoppas jag.

Emma kommer inte upp den 13 : / SYND. men som jag sa till dig Emma, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. Och jag får ju träffa er den 20 : ) Eller?? Då hoppas jag iaf på att vi ska göra Båstad osäkert igen. haha

Kan du inte bara ge mig ett litet tecken ? inte ens ett livstecken jag får, iaf inte nu när jag är på helt fel plats vid helt fel tillfälle : ( Men det kan inte hjälpas, tyvärr! Och när jag befinner mig på rätt plats gör nog inte du det, tror jag inte iaf. Men men, snart. SNART får jag se dig igen! ♥

"You are like a Tatoo on my Heart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0