ArtondeDecemberTvåTusenÅtta

jag har hämtat mig, fan va skönt! kommer bli massa snack och mys och julklappar i helgen! jag LÄNGTAR.  På lördag åker jag ner till Felle och ska äta med henne och Emily och sen ska vi dricka drinkar : ) Skojsigt. på söndag bär det av hem igen, båstad, äntligen! Ännu mer mys, emma, nathalie, jag, felle och emily. Har ni vägarna förbi huset där ALLT händer så välkommen! : )

Nu ska jag på kalas, morfar fyller 80 : ) GRATTIS!

" You´re the closest to heaven that I´ll ever be!"

Kommentarer
Postat av: Karin

Och snart ses vi =)kommer till mark på lördag

2008-12-18 @ 23:34:07
Postat av: Karin

Oj vad trevligt! vi får ses mellan jul och nyår då :)

2008-12-19 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0