Fan det kan inte bli värre nu!


Idag var det dax för volleyboll turnineringen som alla såg fram emot, Vilekt vi gjorde fram tills 10.30 imorse då en av våra lärare komme roch säger att det är samling 10.45 istället för 11. Tanken slår oss direkt, vad fan är det som händer?

Jo det visar sig när vi kommer ner till salen att vi har fått en varning inatt utan att vi visst eom det, ingen har varit uppe och sagt till. Det värsta är att alla får åka hem om det händer något mer! Minsta lilla klagomål och våra föräldrar får punga ut med pengar för en jävla flygbiljett hem!
Jag vet att de inte kan veta vilka det är men va fan de kan ju iaf ta och traska upp på sina små ben och kolla ivlka det är!

Det värsta är att alla inte verkar ha fattat att vi kommer få åka hem om vi inte sköter oss. : / har hört en som sa: Jag struntar i om vi blir hemskickade, jag vill ändå åka hem! Jävla idiot!

Detta är den sämsta dagen i hela mit liv, jag skämtar inte! har aldrig varit så här arg i hela mitt liv!

: ( Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0