tack frugan.

För ett tag sen var S och jag hos Victoria och hon lagade TunaMelt till lunch, fan va äckligt tyckte jag. Det har jag fått ändra mig angående, jag är beroende! Varje dag till lunch äter jag två st TunaMelt! För er som inte vet vad det är, ska jag berätta det för :) det är tonfiskröra gjord på tonfisk, majonäs, senap, salt och peppar. Detta lägger man på önskat antal brödskivor och sen ost (av valfri sort) på detta, sen in med det i ugnen tills osten har smält :) och vips så har man en fantastiskt god lunch klar :D

Tack Victoria för att visade mig detta enkla men ack så goda recept! :)


Kommentarer
Postat av: wifey

I <3 tunamelt 4 ever

2012-09-20 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0