sverige i vårt hus!

Jag älskar att jag har lyckats slå in Sverige lite överallt i vårt hus :) det finns lingonsylt och knäckebröd i skafferiet. Lingon och flädersaft, Ikeas bokstavskex, fiskbullar och nyponsoppa! :)

Men det är inte bara i matväg det påminner om Sverige här. Vi har även svenska böcker, tre stycken :) en mamma mu, en Pettson och en pippi! Dessa tre är S favorit böcker, vilket glädjer mig. Han har även en Pippi tröja, en svensk fotbollsdräkt och en Sverige tröja. (garderoben lär bli större när jag kommer tillbaka i oktober :))

När jag gick in i förrådet igår möttes jag av en Gina Tricot påse på hyllan :) trevligt! Och seans födelsedags present från Hanna kom i en Systembolaget påse! Haha! Passande till en femåring ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0