rubriker är svårt

Åh va jag tycker det är svårt med rubriker. Vill alltid komma på något käckt att skriva men motivationen för käcka rubriker är som bortblåst, så även fantasin :( hoppas den kommer tillbaka snart.

Dagen började okej, det första som mötte mig var ett stökigt kök (och ny snackar vi stökigare än stökigast) jag brukar vanligtvis börja min morgon med att plocka undan i köket (Julia, you're a grownup in this house) men idag ha jag bestäm mig för att fan heller, jag tänker inte städa upp efter vuxna människor. Så tömde bara diskmaskinen och ställde in mina och S disk efter frukosten! Kan hända att det blir en fight om detta ikväll, men den tar jag mer än gärna! Ja jag är på krigsstigen!!! Haha

Snart är det dags för vila för S och det betyder städning och plugga för mig! Måste nämligen skriva om lite på det som ska in om 1,5 timma :( hur ska jag hinna detta??

Inte så att jag räknar men om 9 (!) dagar kommer jag hem till Sverige igen! Åh som jag längtar. Då väntar världens bästa pizza, en av världens bästa vänner och världens bästa grannar på mig!! Jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0