planer och min dag.

Jag har så sjukt mycket planer för mitt liv att jag skulle behöva leva tills jag är 350 år! Men vet ni vad? Jag tror jag ska lyckas ändå :) just för tillfället planerar jag mest mina 4 veckors semester utanför USA, om 1 vecka åker jag hem till Sverige för att spendera 4 veckor där :) eller 1 i mitt älskade Hurghada och 3 i mitt älskade Örby :) förutom det planeras en tripp till Las Vegas (den ska bokas ikväll), Rihanna konsert (bokas imorgon), roadtrip i Kalifornien i december, Lady Gaga konsert i Januari (sköts av Frugan :)) jag försöker även samtidigt som detta planera min Asien resa, som förhoppningsvis sker om 2 år :)

Dagen idag är ganska lugn, vi har ingen bil idag för Kev körde till jobbet så vi är ganska strandade :( ska nog ut på en cykeltur snart tror jag. Måste bara få i S lite lunch. När han spelade fotboll kollade jag upp 3 föreläsningar om Egypten som jag vill gå på i November :) senare idag ska jag skypa med Anna, för första gången på ett år! Bra att vi gör det 8 dagar innan vi ses (ja jag åker härifrån om en vecka men landar i Sverige om 8 dagar efter en 24 timmars resa)

Imorgon åker jag till SF !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0